Новий Mercedes V-Class засвітився на тестуванні (Фото)

Новий V-клас від Mercedes буде їздити на сучасній платформі VAN.EA, яка забезпечить вдосконалену технологію допомоги водієві. Mercedes відомий своїми розкішними седанами та позашляховиками, але також має значні досягнення в секторі комерційних автомобілів. Моделі, такі як V-Class і Vito, є популярними як на комерційному, так і на приватному ринках. Тепер, через десять років, вони отримають оновлення з новою електричною архітектурою.

Платформа VAN.EA, яка використовується в новому V-класі, складається з трьох окремих модулів: переднього, центрального та заднього. Це дозволяє інженерам Mercedes адаптувати конструкцію для різних розмірів фургонів та пропонувати кілька варіантів трансмісії. Всі фургони матимуть стандартний передній модуль з електродвигуном, що приводить в рух передні колеса, а задній модуль може бути як з електродвигуном, так і без нього. Центральні модулі регулюють довжину автомобіля та містять батареї різної ємності.

Нова архітектура стане основою для всіх нових фургонів Mercedes, починаючи з 2026 року. Спочатку вони будуть оснащені круїз-контролем рівня 2, але до кінця десятиліття пасажирські версії отримають допомогу водієві рівня 3, а комерційні фургони можуть навіть досягти рівня 4. Сучасні сенсорні блоки на дверних дзеркалах вказують на напівавтономну систему управління.

Комерційні застосування платформи VAN.EA включатимуть різні типи фургонів, від звичайних панельних до машин швидкої допомоги, кемперів і бортових вантажівок. Пасажирські версії стануть ще розкішнішими та забезпечать запас ходу на електротязі до 500 км (311 миль). Mercedes також планує продавати електричний V-Class у Північній Америці в другій половині десятиліття, враховуючи потенціал ринку розкішних мікроавтобусів.