В Україні різко впав попит на вантажні авто: які моделі купували у листопаді

Обсяг ринку вантажних авто з повною масою понад 3500 кг у листопаді склав 1,7 тис. шт. Це на 15,5% менше відносно жовтня поточного року, а в порівнянні з листопадом 2023 року просідання ще більше – 36%. Про це свідчать дані Інституту досліджень авторинку.

Структура цього сегмента наступна: 70,2% (1192 шт.) — внутрішні перепродажі, 12,6% (213 шт.) — імпорт вживаних вантажівок. 9,8% (166 шт.) — імпорт нових, 7,4% (126 шт.) — продажі вироблених (або переобладнаних в заводських умовах) в Україні. Загальна частка нових машин цієї групи складає 17,2%.

Найпопулярнішими авто на внутрішньому ринку залишаються самоскиди, також зберігається попит на фургони та бортові версії. Серед окремих моделей першість тут отримав Mercedes-Benz Atego, на другому місці наразі ЗіЛ-130, третій — Mercedes-Benz Sprinter.

У сегменті імпортних вантажівок з пробігом найчастіше український автопарк минулого місяця поповнювали фургони з гідробортом, фургони та контейнеровози. «Трійка» лідерів новоприбулих вантажівок виглядає так: Mercedes-Benz Atego на першому місці, MAN TGL другий, та Iveco Daily на третій позиції.

Серед нових вантажних авто повною масою понад 3,5 т найбільший попит спостерігався на фургони, самоскиди та автопідіймачі. Серед окремих моделей лідером став Citroen Jumper, друга позиція в Intercargotruck F15121 (фургон-рефрижератор), третій — Mercedes-Benz Sprinter.