В Україні різко впали продажі нових автомобілів

Ринок нових легкових автомобілів в Україні в січні 2025 року скоротився на 6,1% порівняно із січнем-2024 – до 4,559 тис. од.. Про це повідомляє AUTO-Consulting.

Це було очікувано, бо через збій у роботі реєстрів у січні майже завмер вживаний авторинок, а отже частина покупців нових авто просто не змогла продати свій попередній автомобіль, зазначають експерти.

Аналітики також відмічають незвично низьку частку електромобілів – лише 15,6%, тоді як в січні-2024 вона становила 23,7%.

Лідерство на січневому ринку нових легкових авто, як і роком раніше, впевнено утримала японська марка Toyota з падінням продажів на 8% – до 791 од., другий результат показала французька Renault з показником 357 авто (на 31,7% менше), а на третю позицію з шостої підстрибнув баварський бренд BMW, продажі якого зросли майже утричі – до 342 од.

Щодо преміальних брендів, то у цьому сегменті українські споживачі найчастіше обирали BMW, Audi, та Mercedes-Benz.