В Україні почали купувати більше вантажівок

Обсяг ринку вантажних авто з повною масою понад 3500 кг у за підсумками 2024 року склав 30,7 тис. шт. Порівняно із 2023 роком сегмент зріс на 8,6%. Про це свідчать дані Інститут досліджень авторинку.
У 2024 році структура цього сегмента була наступна: 80,9% (24 845 шт.) — внутрішні перепродажі, 8,2% (2 512 шт.) — імпорт вживаних вантажівок. 3,9% (1 208 шт.) — імпорт нових, 7% (2143 шт.) — продажі вироблених (або переобладнаних в заводських умовах) в Україні. Загальна частка нових машин цієї групи складає 10,9%.
Найпопулярнішими на внутрішньому ринку були самоскиди, також стабільний попит був на фургони та бортові версії. Серед окремих моделей першість тут отримав Mercedes-Benz Sprinter, на другому місці Mercedes-Benz Atego, третій (з ледь помітним відривом від подібної моделі) – КамАЗ 5511.
Серед імпортних вантажівок з пробігом найчастіше український автопарк минулого року поповнювали фургони з гідробортом, фургони, та контейнеровози. Найпопулярнішими були Mercedes-Benz Atego, Mercedes-Benz Sprinter та Iveco Daily.
В сегменті нових вантажних машин повною масою понад 3,5 т найбільший попит спостерігався на фургони, самоскиди та різну спецтехніку, з якої у найбільшій кількості виявилися автокрани. Серед окремих моделей лідером став Citroen Jumper, друга позиція в Renault Master, замикає «трійку» інкасаторський фургон на базі Ford Transit.