Xiaomi озвучила свої амбітні плани виходу на глобальний ринок

Xiaomi вперше оголосила про намір продавати свої електромобілі за межами Китаю. Президент компанії Вільям Лу заявив, що вихід на міжнародні ринки запланований до 2027 року, а вже в березні розпочнеться дослідження європейського ринку. Про це він повідомив в інтерв’ю китайському виданню Jiemian під час Mobile World Congress 2025 в Іспанії, де представили спортивну версію седана – Xiaomi SU7 Ultra.
Xiaomi почала свій автомобільний бізнес у 2021 році, а перший електроседан SU7 випустила в березні 2024 року. Базова версія авто має батарею BYD на 73,6 кВт·год із запасом ходу до 700 км і двигун потужністю 295 к.с. Вища комплектація оснащена батареєю CATL на 101 кВт·год, двома моторами на 664 к.с. і запасом ходу 800 км. Вже в першу добу всі автомобілі на 2024 рік були розпродані.
Лу зазначив, що інвестори спочатку скептично поставилися до автомобільного проєкту Xiaomi, вважаючи його запізнілим. Однак успішний дебют SU7 змінив ситуацію, і компанія заклала надійну основу для подальшого розвитку. Наразі головна мета – закріпити позиції на китайському ринку, оскільки без цього міжнародна експансія буде складною.
Новий SU7 Ultra – це спортивна версія седана, представлена в Китаї 27 лютого. Авто має потужність 1527 к.с. і коштує 72 700 доларів. За дві години було продано 10 000 одиниць, а загальна кількість замовлень досягла 19 000.
Після виставки MWC Лу планує відвідати кілька європейських країн для аналізу ринку. Очікується, що Xiaomi розпочне продажі електромобілів за кордоном у 2027 році.