VW випробовує своє робототаксі в сурових зимових умовах

Автономні транспортні засоби традиційно тестували в сприятливих умовах, таких як передмістя Фінікса, де широкі дороги та гарна погода полегшують їхню роботу. Однак для комерційного успіху важливо, щоб роботаксі могли функціонувати за будь-яких умов. Тому підрозділ Volkswagen Moia почав тестувати автономні ID Buzzes у зимовому Осло, прагнучи довести ефективність своєї технології в складному кліматі.
Попри початковий ажіотаж, багато AV-компаній зіткнулися з труднощами. Uber передав свою автономну програму Aurora, яка тепер зосереджується на вантажних перевезеннях. VW і Ford закрили Argo AI, а General Motors припинила діяльність Cruise AV, не знайшовши способу повернути інвестиції.
Натомість Waymo продовжує розширювати випробування, зокрема у Вашингтоні, а Tesla обіцяє запустити комерційні послуги в Остіні, хоча її репутація щодо термінів і безпеки залишається сумнівною. Moia також тестує свої автомобілі в Остіні, Гамбурзі та Мюнхені, а тепер і в Осло.
Генеральний директор Moia Саша Майєр підкреслив, що автономні транспортні засоби повинні бути надійними в будь-яку погоду. Компанія планує запустити комерційну службу роботаксі в Гамбурзі вже наступного року, демонструючи прагнення адаптувати AV до реальних умов експлуатації.