KIA глузує з Tesla у новій маркетинговій акції (Фото)

Автовиробники дедалі частіше критикують Tesla, усвідомлюючи складне становище компанії та її електромобілів. KIA, зокрема, вирішила скористатися ситуацією для маркетингових атак, троллячи Ілона Маска в скандинавських країнах. У Норвегії та Фінляндії компанія запустила провокаційні рекламні кампанії, що викликали активні обговорення в соцмережах.

Tesla переживає непрості часи – після невдалого 2024 року продажі компанії на ключових ринках продовжують падати. Причини цього включають зростаючу конкуренцію, розширення китайських автовиробників та обмежену лінійку моделей Tesla. Додатково ускладнює ситуацію імідж самого Маска, який стає все більш суперечливим.

Останні дії Маска, зокрема його взаємодія з експрезидентом США Дональдом Трампом, спровокували обурення серед власників Tesla. Дехто з них навіть почав використовувати наклейки з написами на кшталт «Я купив це до того, як Ілон зійшов з розуму», демонструючи свою незгоду з керівником компанії.

Інші автовиробники також помітили нестабільність навколо Tesla та вирішили діяти. Наприклад, Polestar запровадив спеціальні знижки для невдоволених клієнтів бренду. KIA ж пішла далі, використавши ситуацію у власній маркетинговій кампанії.

У Норвегії KIA опублікувала зображення електромобіля EV3 з наклейкою, що нагадує популярні меми, але з новою фразою: «Я купив це після того, як Ілон збожеволів». Пост викликав бурхливі реакції, однак пізніше був видалений з офіційного акаунту компанії.

Джерело motor.es