Авторинок Росії досяг “дна”
Продажі автомобілів в РФ падають четвертий рік поспіль, але експерти прогнозують, що ця тенденція може закінчитися, пише segodnya.ua.
Росія за обсягом авторинку серед країн Європи за підсумками 2016 року опустилася на п’яте місце з четвертого.
Продажі легкових і легких комерційних автомобілів на російському ринку в 2016 році впали на 11% в порівнянні з 2015 роком і склали 1,42 млн. авто. Такі дані опублікувала Асоціація європейського бізнесу (АЄБ).
За даними Асоціації, автомобільний бренд Lada продовжує залишатися лідером ринку, незважаючи на незначне падіння продажів на 1% (до 266,296 тис. машин). За ним слідують Hyundai (зниження продажів на 10% – до 145,254 тис. штук), Renault (зниження на 3% – до 117,23 тис.), KIA (зниження на 9% – до 149,567 тис.), Toyota (зниження на 4% – до 94,568 тис.).
Найбільш продаваною машиною за 2016 рік у Росії стала Hyundai Solaris (зниження продажів на 22% – до 90,38 тис. одиниць), на другому місці – Lada Granta (зростання на 37% – до 87,726 тис. автомобілів), KIA Rio (зниження на 10% – до 87,662 тис.), Lada Vesta (зростання в 19,8 рази – до 55,174 тис.). Замикає п’ятірку лідерів Volkswagen Polo (зростання продажів на 5% – до 47,702 тис. Автомобілів).
Як зазначив на прес-конференції голова Комітету автовиробників АЄБ Йорг Шрайбер, після чотирирічного падіння продажів (з 2012 року) російський авторинок досяг найнижчої точки, і негативна динаміка сповільнилася.
За прогнозами АЄБ, в 2017 році у ринку є потенціал “закінчити чотирирічний період падіння та повернутися до помірного зростання”. Зокрема, очікується зростання продажів автомобілів на 4% – до 1,48 млн одиниць.
Для досягнення позитивної динаміки російського авторинку головними напрямками діяльності в 2017 році АЄБ вважає продовження державної підтримки, зокрема, програм з утилізації, trade-in, лізингу та субсидування автокредитів.