Як тюнінгують “Запорожці” (Фото)

Перший “Запорожець” – ЗАЗ-965 – побачив світ 57 років тому. Його спроектували конструктори Московського заводу малолітражних автомобілів. Виробництво моделі перенесли в Україну у Запоріжжя на завод “Комунар”.

“Горбату” зовнішність запозичили в італійського FIAT 600. Звідти і конструкція підвіски, трансмісія і рульовий механізм.

Головною особливістю компактного автомобіля і відмінністю від інших радянських авто було розташування двигуна – він знаходився позаду пасажирського салону.

“Запорожець” був в 2 рази дешевше “Жигулів” – коштував 1800 рублів.

ЗАЗ-965 мав двигуни потужністю не більше 27 к.с. і міг розігнатись до 90 км /год.

Оновлений “Запорожець” – ЗАЗ 968 – виробляли з 1971 по 1979 роки. Він мав прізвиська “вухатий” і “чебурашка” за форму бічних повітрязабірників системи охолодження. Потужність його чотиритактного карбюраторного двигуна була 40 к.с.

У 1980 році з’явився “Запорожець”-“мильниця”. Це ЗАЗ-968М, який замість бічних “вух” отримав форму і щілини охолодження на капоті, як у мильниці. Цю модель виробляли по 1994 рік.

https://gazeta.ua/


Не пропустіть