Двигуни, які не доставляють клопоту автомобілістам: результати конкурсу «Кращий двигун 2017 року»

Надійний і продуктивний силовий агрегат – не лише достойність автомобіля, а й гордість його власника.
З яким двигуном обрати автомобіль підкажуть результати конкурсу «Кращий двигун 2017 року» (International Engine of the Year).

Кращим мотором вдруге поспіль назвали 3,9-літровий агрегат V8 компанії Ferrari. Ця «вісімка» з двома турбінами встановлюється на суперкар Ferrari 488 GTB і його відкриту версію Spider. Двигун розвиває 670 к.с. і 760 Нм обертального моменту, який доступний з трьох тисяч обертів на хвилину. У загальному італійський агрегат набрав 251 бал – на 35 балів випередивши свого найближчого переслідувача в особі трилітрової «турбошістки» Porsche, яка встановлюється на модель 911. Крім того, двигун Ferrari переміг в номінаціях «Спортивний двигун» і «Двигун об’ємом від 3 до 4 літрів».

Звання «Новий двигун року» удостоїлася гібридна силова установка суперкара Honda NSX другого покоління, яка випередила за балами дволітровий дизель із лінії Mercedes-Benz E-Class і 2,9-літровий бензиновий бітурбо V6 від «зарядженого» седана Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde. Склад японської установки включає 3,5-літрову твін-турбо «шістку», три електромотора і дев’ятиступеневий «автомат». Сумарна віддача агрегатів становить 573 кінських сил.

Силова установка компанії Tesla Motors зайняла перші місця у двох категоріях – «Зелений двигун» і «Електричний двигун».

Трициліндровий турбоагрегат Ford EcoBoost в десятий раз переміг в номінації «Двигун об’ємом до 1 літра».

У категорії моторів «від 1 до 1,4 л» кращим знову став 1,2-літровий двигун PSA Peugeot Citroen.

У номінації «від 1,4 до 1,8 л» переміг 1,5-літровий трициліндровий мотор, що входить до складу силової установки гібрида BMW i8.

У класі «від 1,8 до 2 л» першу сходинку посів дволітровий оппозитник Porsche, який встановлюється на спорткари Cayman і Boxster.

У категорії «від 2 до 2,5 л» отримав перемогу п’ятициліндровий 2,5-літровий двигун від Audi TT RS і RS3. Кращим агрегатом робочим об’ємом «від 2,5 до 3 л» стала трилітрова «шістка» Porsche 911.

Наостанку, в категорії «Кращий мотор об’ємом понад 4 л» знову визнали найкращим 6,3-літровий атмосферний агрегат V12 компанії Ferrari від суперкарів F12 і F12tdf. На останньому двигун видає 780 к.с. і 705 Нм обертового моменту.