В Україні почали масово ремонтувати дороги

Сьогодні я хочу розказати історію не про «Зраду», а про «Перемогу». Ну, як перемогу… натяк на неї. Я неодноразово розповідав про стан українських доріг. Ті, хто водить машину, мене розуміють. Проте, за останні два роки, особливо у 2017-му, ситуація суттєво змінилась.

Дороги стали масово ремонтувати. І не тільки загальнодержавного значення, але й сільські дороги і навіть тротуари. Звісно, перекриття шляхів та нові затори дратують автомобілістів. Проте, кілька тижнів незручностей того варті. Їздити по відновлених магістралях одне задоволення.

Хочу відзначити кілька позитивних моментів:

Перший – ремонт доріг стали робити до кінця. Не відразу, але поступово доводять почати до ладу. Раніше типовою була ситуація, коли над нібито відремонтованою дорогою на 5-10 сантиметрів стирчали каналізаційні люки. Дорожні служби просто не клали останній шар асфальту, який мав надавати дорожньому покриттю міцності та еластичності. Матеріали розкрадались. Через це відремонтований шлях псувався буквально за рік-два. І його знову доводилось ремонтувати.

Друге – менше стало так званого «ямкового ремонту». Дороги не латають, а переробляють повністю, що не може не радувати. Крім того, на перший погляд, ремонтні бригади менше порушують технології, що теж має позначитись на якості і довговічності автошляхів.

Третє – все частіше дорожники стали працювати вночі та у вихідні й святкові дні. По-перше, це створює менше незручностей для водіїв. По-друге, робітникам працювати набагато безпечніше. Так роблять в усьому цивілізованому світі. Нарешті, ці нехитрі істини дійшли й до нас.

Четверте – завчасний ремонт. Що я маю на увазі. В таких країнах, як США чи, наприклад, Німеччина хороші дороги не тільки тому, що їх краще роблять, а й тому, що їх правильно обслуговують. Там, де в полотні дороги з’являються тріщини чи вибоїни, їх намагаються залити смолою чи чимось на кшталт того. І зробити це треба до настання морозів.

Варто похвалити нового керівника Укравтодору поляка Славомира Новака. Йому таки вдалося щось змінити на краще. Проте, розслаблятись зарано.

Досі поширена практика, коли ремонтні бригади знімають спеціальною машиною верхній шар дороги чи його окремі частини і лишають її в такому стані на тижні, а то й місяці.

На відремонтованих дорогах не поспішають наносити дорожню розмітку, що створює аварійні ситуації. Крім того, досі майже відсутні контроль за тоннажністю вантажівок.

Джерело ranok.ictv.ua

Не пропустіть