Volkswagen показав нову версію найскандальнішого мотора
Концерн Volkswagen представив на Віденському моторному симпозіумі свої нові двигуни і технології
Відтепер ставка зроблена на «м’які гібриди», а всі представлені мотори отримали приставку Evo. Двигун, що став героєм «дізельгейта» дволітровий турбодизель ЕА288 обзавівся 12-вольтним стартер-генератором і літій-іонною батареєю. Крім того, знижена маса двигуна, зменшені фрикційні втрати і оптимізований робочий процес.
За запевненнями мотористів Volkswagen, віддача турбодизеля зросла на 9%, правда, ніяких цифр не називають, хоча вказується потужність цього мотора – від 136 до 204 к.с. У найближчій перспективі цей двигун буде встановлюватися на моделі Audi, а потім буде покладено «за штатом» всіх автомобілях, побудованим на модульній платформі MQB.
Ще одна новинка – добре відомий бензиновий 1,5 літровий турбомотор ЕА211, який перевели на живлення природним газом. Як і бензиновий побратим, він видає 130 к.с. (200 Н ∙ м), але більш вигідний при експлуатації, так як витрачає на сотню пробігу 3,5 кг газу. Розробники стверджують, що на одному баку Volkswagen Golf поточного покоління може проїхати 490 кілометрів.
А ось для «Гольфа» восьмого покоління запропонований 48-вольтний стартер-генератор, який буде допомагати бензиновим моторам. Дана «м’яка гібридна» технологія дозволить збільшувати потужність при рушанні, при русі накатом двигун буде глушиться, а економія палива, в середньому, складе 0,3 літра на сотню кілометрів пробігу.
Представники Volkswagen на симпозіумі жодного разу не згадали гучний скандал «Дізельгейт», а представлені інновації, за їхніми словами, розроблені виключно через майбутнє посилення європейських екологічних нормативів, які почнуть діяти через 2 роки.