Tesla Model 3 вразила інженерів комплектацією і якістю (Фото)

Глава американської маркетингової компанії Munro & Associates Сенді Мунро розповів журналістам Autoline Network про сильні і слабкі сторони електромобіля Tesla Model 3. Розібравши машину, фахівець знайшов там багато одночасно дивних і приголомшливих деталей. Так, якість збірки йому нагадало старі корейські авто, при цьому електроніка була немов з XXII століття.

«Я не уявляю, як вони випустили це в продаж!» – емоційно відповів він на питання телевізійників.

За його словами, інженерів компанії розчарувало низька якість збірки знаменитого дітища Ілона Маска. Випробовуючи машину, вони виявили, що дверні ручки надто тугі, а скла в дверях під час їзду голосно деренчать. Крім того, експерти звернули увагу на зазори між панелями, а також низька якість ущільнювачів.

«На кришці багажника в одній точці у мене тільки ніготь пролазить, при цьому на іншій можна засунути цілий палець. Подібні недоліки можна було побачити на Kia в 90-і», – підкреслив Мунро.

Він піддав критиці і деякі окремі технічні рішення. Наприклад, для того, щоб знеструмити високовольтну систему, потрібно відкрити капот, а щоб зробити це, якщо вийшов з ладу акумулятор, необхідно подати напругу на контакти, які приховані під круглою кришечкою в передньому бампері. Якщо ж доступу туди немає, то господареві доведеться взяти пилку і вирізати шматок крила під віконцем в задній правій стійці. І все це заради того, щоб перекусити прихований там провід.

Крім того, інженер помітив, що передні двері в Tesla Model 3 відкриваються сенсорними кнопками. Однак в разі надзвичайної ситуації можна використовувати невеликі важелі. При цьому ззаду цих механічних ручок немає. Тому в разі аварії евакуюватися з задніх сидінь буде проблематично.

Вразила експерта і конструкція кузова. Мунро знайшов в машині «зайві» кузовні панелі, які абсолютно не потрібні. За його словами, вони тільки додають вагу, підвищуючи собівартість. Крім цього, на обробку зварних швів в Tesla витратили величезну кількість герметика – більше 50 метрів.

Тим часом фахівці компанії Munro & Associates знайшли в Tesla Model 3 і багато хорошого і інноваційного. За словами Мунро, деякі рішення не мають аналогів в автомобільній промисловості, зокрема, електронна начинка машини.

«Візьмемо, наприклад, електронний блок Automatic Drive Module. Щільність монтажу на платах просто фантастична. В автомобільній промисловості такого немає ні в кого. Це ближче до сучасних комп’ютерів», – вказав інженер.

Крім того, він зробив комплімент акумуляторній батареї. Його приємно здивували висока енергетична щільність, якість збірки і мінімальна відстань між осередками. За його словами, поки ніхто не зміг упакувати батарею так щільно.