Hyundai розповіла про новий Tucson

Рестайлінговий кросовер Hyundai Tucson отримав “м’яку” гібридну установку.

У Європі новинка ось-ось стане доступна для версій з 186-сильним дизелем 2.0 CRDi. Йому пару складе невеликий 16-сильний електричний двигун, який допомагає при прискоренні і відповідає за роботу системи Start/Stop.

Моторчик по суті є стартер-генератором, який з’єднаний ремінним приводом з колінвалом ДВЗ. Він підключений до 48-вольтової мережі, живиться від літій-іонного акумулятора в підлозі багажника.

Як і інші “м’які” гібриди, новинка не здатна їздити на чистій електротязі. Зате електрична надбудова дозволяє поліпшити динаміку і економити пальне. Крім того, зменшується викид шкідливих речовин, що актуально для двигунів на “важкому паливі”. Недарма аналогічна установка незабаром з’явиться і на Tucson з новим дизельним 1.6 CRDi.