В Україні подорожчають автомобілі: стало відомо коли та на скільки
В Україні вже з серпня можуть істотно подорожчати автомобілі.
Всі автодилери, які ввозять машини з Європи, повинні довести, що їх товар не виготовили в Росії, пише Оглядач. В іншому випадку вони зобов’язані заплатити спецмито в розмірі 5% від вартості.
Так, починаючи з 1 серпня, на всі авто, що ввозяться на територію нашої країни, необхідно буде мати сертифікат про їхнє походження. У разі його відсутності, необхідно буде оплатити спецмито в розмірі 5%.
Дані зміни були введені урядом 15 травня в рамках торгової війни з Росією.
Офіційні постачальники, з огляду на те, що їм легко буде зв’язатися з заводом-виробником, таких проблем не відчують. Чого не скажеш про приватників і “сірих” дилерів. Вартість їх авто може вирости на 5%.
Автомобілів на єврономерах зміни не повинні торкнутися.
На території Росії працює безліч автомобільних заводів таких, як Mercedes, Renault, Kia, Hyundai та інші. Правда, в останні роки не так багато автомобілів з Росії потрапляють в Україну. Крім військової агресії, щодо російських машин і так діє спецмито залежно від заводу – 10-15%.
За даними Autoconsulting, на українському ринку на сьогоднішній день присутні такі відомі марки, які повністю або частково виробляють в РФ:
Lada (всі моделі);
ГАЗ (всі моделі);
УАЗ (всі моделі);
VW Polo Sedan;
Hyundai Creta і Accent;
Chevrolet Niva;
Kia Rio;
КамАЗ;
ПАЗ.
Крім цих марок, на вітчизняному ринку можуть виявитися і авто марок BMW, Toyota і Mercedes, які також виготовляються в РФ.
Починаючи з 1 серпня 2019 року, згідно з новими правилами, всі автомобілі, що імпортуються в Україну, будуть вважатися російськими, якщо не доведено протилежне. Не важливо, де фактично вони зроблені – в Європі, Азії або США. Спростувати це можна лише пред’явивши сертифікат походження авто, на підставі якого митна служба і зможе визначити, звідки ввезений автомобіль.
Якщо документ відсутній, необхідно буде сплатити держмито в розмірі 5% від вартості автомобіля.
“На приватних осіб – 100% вплинуть зміни. Щоб отримати офіційний сертифікат походження, потрібно звертатися в Торгово-промислову палату, або на завод. А ви уявляєте собі – для приватних осіб або “сірих” дилерів таке фізично неможливо. Для офіційних автодилерів таких проблем не повинно бути, ми вже готуємося до цього”, – пояснив гендиректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.