Закатають в інший бетон. «Укравтодор» готовий будувати дороги по-новому

До Кабінету міністрів направляють пропозицію будувати дороги з особливого виду бетону.

Вперше про будівництво бетонних доріг глава «Укравтодору» Славомір Новак заговорив ще в 2016 році. Зараз до ініціативи вирішили повернутися і підготувати розгорнуту програму для Кабінету міністрів.

Йдеться про технологію укочуваного бетону, яка досить широко застосовується в Європі. Така поверхня швидко загусає, що дозволяє відкривати дорогу в найкоротші терміни. При цьому шляхи укладаються без арматури, що економить час і кошти. Більш того, технологія дозволяє використовувати звичайний каток для укладання асфальту.

«За рахунок застосування технології укоченого бетону можемо простим, але сучасним способом, з тривалим ефектом і економією ресурсів відбудувати мережу Т-доріг. Плануємо запропонувати уряду розглянути і схвалити окрему програму з окремим фінансуванням з бюджету в розмірі 10 млрд гривень на рік для відновлення доріг територіального значення за новою для України технології прокладки укоченого бетону», – заявив Новак, цитує чиновника «Сегодня».

Також глава «Укравтодору» зазначив ряд переваг даної технології. Серед них:

– поверхні з такого бетону можна укласти швидше, ніж звичайне бетонне покриття; вони мають менший відсоток цементу у порівнянні зі звичайним бетоном, не вимагають арматури, що зменшує час виконання робіт і вартість інвестиції;
– при укладанні застосовується звичайна техніка;
– на цих поверхнях значно швидше допускається рух автомобілів: після 24 годин можна відкривати рух;
– міцність і довговічність укоченого бетону можна порівняти зі звичайним бетоном;
поверхні мають високу морозостійкість.

Джерело auto.ria.com