Аварійний (ямковий) ремонт – це вимушена необхідність, зважаючи на великі площі руйнування українських доріг. Зараз вартість ямкового ремонту становить близько 700 грн/кв. м.
Дана цифра була озвучена головою «Укравтодору» Славоміром Новаком в його недавньому інтерв’ю, пише «Сегодня».
За його словами, ціна безпосередньо залежить від вартості бітуму, оскільки бітум є основним матеріалом, а він за два роки подорожчав майже вдвічі.
«На дорогах міжнародних відходимо від «латання ям» в звичайному розумінні, застосовуємо метод ремонту картами, тобто великими ділянками. Наприклад, в Київській, Черкаській, Одеській областях, де спостерігається велика кількість ям на дорогах, знімаємо верхній шар на 5 см, фрезеруємо і заливаємо нове покриття. Зараз вартість ямкового ремонту близько 700 грн/кв.м», – коментує Славомір Новак.
Середня вартість будівництва дороги 1-ї категорії, автобану в Європі – 10 млн. євро за км, тобто більше 300 млн. грн/км.
«У нас – 100-110 млн.грн/км, тобто в три рази дешевше, перш за все за рахунок оплати підрядними організаціями роботи дорожників. Будівництво нової дороги 2-ї категорії з нуля – 50 млн. грн/км. Капремонт – це повністю зміна основи, повноцінні нові шари покриття, середня вартість – 25-30 млн. грн/км. Середній ремонт кілометра дороги 2-ї категорії, який передбачає зміцнення основи, нове покриття, коштує приблизно 10 млн.грн.», – додав глава «Укравтодору».