Новий український броньовик «Варта» приступив до етапу випробувань (Відео)

Новий бронеавтомобіль зокрема був помічений під час проведення польових випробувань на одному з полігонів Національної Гвардії України. Передбачається, що після проведення випробувань буде прийнято рішення про прийняття на озброєння першої партії з 10 бойових машин в інтересах «КОРД» (Корпус Оперативно-Раптової Дії) і спецпідрозділів Національної гвардії України. Надалі очікується збільшити загальну кількість куплених машин до 60 одиниць.

Бронеавтомобіль «Варта-2» являє собою високозахищених транспортний засіб розробки концерну «Бронетехніка України» (м.Харків) з використанням агрегатів МАЗа.

Автомобіль комплектується двигуном потужністю 270 к.с. з обертовим моментом тисячу сто двадцять вісім Нм, в перспективі автомобіль оснастять двигуном Cummins потужністю 300 к.с.

У бронеавтомобілі «Варта» використано не тільки V-подібну форми днища, але V-подібну геометрію самої бронекапсули. Такий захист дозволяє витримувати підрив заряду потужністю 6 кг. в тротиловому еквіваленті, а також дозволяє в разі пошкодження днища замінити його без заміни бронекапсули. Додатково він оснащений сучасними протимінними сидіннями для екіпажу і десанту з амортизуючим ефектом.

Для бронювання використовується шведська сталь з твердістю 560, що дозволяє без зниження бронестійкості зменшити вагу капсули автомобіля на 11%, як наслідок збільшилася корисна вантажопідйомність. Броня захищає екіпаж і десант від бронебійного патрона калібру 7,62х39 мм. Також вперше в Україні спільно з вітчизняним виробником бронестекла використовується сучасний зовнішній метод установки бронестекла на бойової броньованої машини такого класу, що дає можливість проводити швидкий демонтаж і заміну бронескла при його пошкодженні, а також збільшена міцність рамки, на яку монтується бронескло.

Навколо самого бронеавтомобіля зараз розгорається скандал. Експерти виявили та історичні коріння висхідного українського виробничого підприємства, яке в 2014 році мало назву “Укрглавпак”. Особливістю компанії виявилося не тільки відсутність конструкторського бюро, а й власних виробничих потужностей. На даний момент немає точної інформації про місце виробництва даного автомобіля. Також існує інформація про оснащенні перших автомобілів Варта-2 силовою установкою типу ЯМЗ виробництва Ярославського моторного заводу “Автодизель” (Російська Федерація).


Не пропустіть