ГАЗ-62 – радянська відповідь американцям
ГАЗ-62 (1952р) – прототип армійського позашляховика, що створювався на заміну добре зарекомендованого себе у військах під час війни Dodge 3/4 (який поставлявся в СРСР по лендлізу).
Автомобіль мав габаритні розміри 5000х2100х1800 мм і колісну базу розміру 2850 мм, був розрахований на перевезення 12 осіб або 1200 кг вантажу, максимальна швидкість всюдихода становила 85 км/год. В якості силового агрегату застосовувався 6-циліндровий 76-сильний двигун.
ГАЗ-62 – наша відповідь американцям
У конструкції цього автомобіля був застосований ряд прогресивних для того часу рішень: для запобігання попадання води, бруду і піску барабанні колісні гальмівні механізми були герметизовані, гумові подушки в заробляннях ресор знизили обсяг техобслуговування. Всюдихід відрізнявся комфортабельністю: мав потужний обігрівач з обдувом вітрового скла, а задні ресори володіли змінною жорсткістю, забезпечуючи високу плавність ходу.
Крім основного легкового варіанту, була розроблена також вантажна модифікація машини – ГАЗ-62А з кузовом збільшеного об’єму і горизонтальним розташуванням запасного колеса.
ГАЗ-62 пройшов всі необхідні випробування і в 1958 році був продемонстрований в якості перспективної моделі Горьковського автозаводу на Всесоюзній промисловій виставці в Москві (пізніше – ВДНГ), однак у виробництво з незрозумілих причин запущений не був.