Розвідники однієї славетної бригади на найгарячішому напрямку отримали нове баггі «Коник», розроблене за підтримки PROF1 Group. Машина мала бути компактною, повнопривідною, легкою в ремонті та здатною перевозити 500-800 кг вантажу. Для цієї мети взяли за основу відому «Ниву». Отриманий екземпляр має порядковий номер «ОО2», а ще три машини перебувають у процесі виготовлення.
Під час роботи над «Коником» капітально перебрали двигун і ходову частину, замінивши всі запчастини. На машину встановили трубчастий каркас безпеки та сталевий захист радіатора з декоративною решіткою. Замість стандартних поворотників встановили захищені світлодіодні фари, а знімні стоп-сигнали на кормі забезпечують нічне маскування.
Автомобіль отримав силові бампери для домкрата типу HighJack, який закріпили на лівому борту. На капоті встановили багажник з еластичним кріпленням для спорядження.
Салон баггі також зазнав змін. Двигун тепер запускається кнопкою, у кузові з’явилися спеціальні отвори для стоку води, а сидіння другого ряду можна легко зняти. За кришкою бардачка розміщені два комплекти м’яких евакуаційних нош для поранених, а також є три розетки для заряджання та живлення РЕБ.
«Коник» оснастили комплектом грязьових шин, включаючи дві запаски – під капотом і на каркасі зверху. Машина отримала камуфляжне забарвлення матовими емалями типу «Раптор» та маскувальну сітку розміром 4х6 м.