Німці скинулися на випуск дешевого народного електромобіля (Фото)

Німецький стартап Sono Motors, який звернувся за допомоги до співвітчизників, зібрав майже 60 мільйонів доларів на випуск свого дебютного електрокара Sion.

Краудфандінгова кампанія тривала 50 днів і принесла автовиробникові 53 271 898 євро, що зробило її однією з найбільших в Європі. Засновники стартапу звернулися до народу із заявою, що традиційне інвестування не сприяє досягненню мети, тому що в першу чергу потрібно задовольняти вимоги інвесторів, а не покупців. У підсумку, співвітчизники скинулися, щоб компанія змогла вивести на ринок свою дебютну модель.

Sono Motors Sion дебютував в якості концепту в 2016 році після краудфандінгової кампанії, яка принесла 610323 долара. Родзинкою концепту є те, що практично всі зовнішні панелі електрокара є сонячні панелі, здатні щодоби збільшувати запас ходу електрокара на додаткові 30 кілометрів. Акумуляторна батарея потужністю 35 кВт/год забезпечує 255 кілометрів пробігу без підзарядки. Виробник обіцяє, що ціна на новинку буде в межах 16 тисяч євро.


Не пропустіть