Toyota отримає акумулятори які не втрачатимуть ємності

Прес-служба японської автомобільної компанії Toyota Motor поділилася подробицями про майбутній електрокар bZ4X, чий прототип був представлений ще в квітні 2021-го. Судячи з усього, компанія збирається оснастити електромобіль суперживучими АКБ, яка, як стверджують представники, збереже 90% своєї початкової ємності навіть через десятиліття. Про це було сказано в ході конференції про електрифікації автомобілів і акумуляторних батерей.

Відповідно, якщо запас ходу автомобіля спочатку становитиме 500 кілометрів, то навіть через 10 років він зможе проїхати 450 кілометрів шляху без підзарядки батареї. В даному випадку враховуються середні показники пробігу: американський підрозділ згадав про точку в 15 тисяч миль (~ 24 тисячі кілометрів).

Сучасні електричні моделі Toyota на китайському ринку, наприклад C-HR або IZOA, знижують цей показник до 75-80%. Якщо говорити про електрифіковані моделі, то перше покоління підключаємого гібрида Prius зберігає 50-55% ємності, а друге – 65%.

У компанії не говорять, як саме вони збираються збільшити ресурс АКБ, але зазвичай для цього використовується комплексна модифікація, що включає в себе установку додаткового буфера для уповільнення деградації батареї, оптимізацію її хімічного складу, а також регулювання температури при зарядці і використанні. Але вже відомо, що в кожну клітинку акумулятора окремо буде впроваджена система аналізу температури.

Електричний кросовер Toyota bZ4X з’явиться на ринку в наступному році. Він базується на архітектурі e-TNGA, створеної фахівцями Toyota спільно з Subaru для електрокарів з будь-якою системою приводу.


Не пропустіть