Офіційно представлений великий і розкішний седан DS 9 (фото)

Суббренд французького Citroen – преміальна марка DS показала європейську версію бізнес-седана DS 9. Новинка конкуруватиме з Lexus ES і Volvo S90.

DS 9 побудована на базі подовженої версії ліфтбека Peugeot 508 L, але відрізняється від нього типом кузова, дизайном інтер’єру, більш розкішною обробкою салону і наявністю передових електронних асистентів. В основі седана лежить масова модульна платформа EMP2 з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом. За розмірами «дев’ятку» можна порівняти з BMW 5-Series, її колісна база становить 2 895 мм, довжин сягає 4 930 мм, висота – 1 464 мм, а ширина – 1850 мм.

Зовнішність європейської версії DS 9 в цілому повторює однойменний бізнес-седан для китайського ринку, «засвічений» п’ять місяців тому. Збереглися і ребро на капоті, і окантовка повітрозабірників бампера і оптики з хрому, і приховані дверні ручки.

Дизайн інтер’єру майже повністю запозичений у кросовера DS 7 Crossback, у DS 9 точно такі ж віртуальні прилади та 12-дюймовий дисплей мультимедійної системи, через який можна управляти багатьма другорядними функціями авто, включаючи клімат-контроль.

У списку опцій числиться адаптивна діодна «поворотна» оптика, спеціальна підвіска з камерою, яка заздалегідь «зчитує» нерівності дороги і автоматично підлаштовує жорсткість амортизаторів на кожному з коліс окремо.

На старті продажів DS 9 буде доступний виключно з переднім приводом і гібридною трансмісією E-Tense, відомою по седану Peugeot 508. Силова установка седана складається з 1,6-літрового бензинового турбомотора PureTech, 109-сильного електродвигуна і акумуляторної батареї ємністю 11,9 кіловат-години. В ролі трансмісії виступатиме 8-ступінчаста АКПП. Загальна потужність установки досягає 225 к.с.. Розрахунковий пробіг на електротязі – від 40 до 50 кілометрів за системою WLTP.

Публічна презентація DS 9 відбудеться на початку березня на автосалоні в Женеві.


Не пропустіть