Nissan офіційно представив новий Qashqai 2022 року (Фото)

Компанія Nissan представила кросовер Qashqai третього покоління.

Колісна база автомобіля стала на 20 мм довше, а загальна габаритна довжина збільшилася на 35 мм. Такі ж зміни відбулися і з її висотою (+ 25 мм), і з шириною, яка додала 32 мм для кращої стійкості на дорозі.

Передня частина нового покоління Qashqai має збільшену фірмову решітку радіатора Nissan V-Motion, оброблену додатковою смугою з матового хрому. З боків від неї розташовуються новітні світлодіодні матричні фари, сконструйовані за передовими технологіями, з фірмовими денними ходовими вогнями у вигляді бумеранга. Передня оптика автомобіля була поліпшена в порівнянні з попереднім поколінням, також базується на світлодіодних технологіях, і має більш витончений дизайн. Збоку новий Qashqai виглядає більш динамічним завдяки виразній лінії, яка проходить через весь автомобіль і надає йому спортивності.

Qashqai нового покоління буде вперше доступний з 20-дюймовими легкосплавними дисками Diamond cut (в попередньому поколінні пропонувалися диски максимального розміру 19 дюймів). Такі колеса більшого діаметру заповнюють арки і додатково підвищують стійкість автомобіля на дорозі.

Що стосується інтер’єру, новий Nissan Qashqai оснащений просунутою інформаційно-розважальною системою з широким спектром можливостей, включаючи просту інтеграцію зі смартфонами, Wi-Fi для одночасного підключення семи пристроїв і NissanConnect Services – спеціальний додаток, за допомогою якого можна взаємодіяти з автомобілем і здійснювати контроль його систем.

Новий Qashqai – перша нова модель в Європі, яка використовує платформу CMF-C, завдяки якій автомобіль має оновлену підвіску Макферсон спереду і мультиважілну ззаду. Для передньопривідного Qashqai, оснащеного 19-дюймовими колесами, задня підвіска являє собою торсіонну балку. Для 20-дюймових коліс і повнопривідних версій автомобіль буде оснащений вдосконаленою підвіскою. Система електропідсилювача керма була модернізована, забезпечуючи покращений відгук, велику чіткість керування.


Не пропустіть