Kia представила седан K8 з новим логотипом марки (Фото)

Kia представила седан K8 на своєму внутрішньому ринку. Новий седан Kia K8 також є першою моделлю корейського автовиробника з новим логотипом бренду. Автовиробник вже отримав 24 000 попередніх замовлень на новий K8 всього за 12 днів, що вже досягло 30% від запланованого обсягу продажів в 80 000 одиниць в цьому році. Kia планує випустити нову модель на зарубіжні ринки в другій половині цього року.

Седан довжиною 5 метрів зазнав кілька дизайнерських оновлень. Спереду він отримав оновлену решітку радіатора, на якій знаходиться новий логотип. Решітка радіатора більше не має рамки, яка могла б вписатися в чисту і «футуристичну» передню панель з «ромбовидними» візерунками. Інтер’єр K8 високотехнологічний і має два 12-дюймових екрани. K8 оснащений розширеними функціями безпеки, такими як допомога при русі по шосе, запобігання зіткнень спереду, інтелектуальний круїз-контроль на основі навігації, системи запобігання зіткнень з боку.

Новий седан K8 буде оснащуватися трьома двигунами на вибір – 2,5-літровим або 3,5-літровим бензиновими двигунами. Модель з 1,6-літровим турбогібрідним бензиновим двигуном також буде випущена в наступному місяці.


Не пропустіть