Новий Range Rover презентували в Україні (Фото)

Вчора в Києві відбулася закрита українська прем’єра нового Range Rover. Варто відзначити, після своєї світової презентації в жовтні модель дісталася до України досить швидко – набагато раніше, ніж до сусідів. РФ, наприклад, отримає машину лише навесні наступного року, а в нас на новий автомобіль вже оформлено понад 200 замовлень.

На перший погляд може здатися, що новий Range Rover зовні майже не змінився в порівнянні з попередником, поки не подивишся на боковини автомобіля, де ручки дверей втоплені врівень із зовнішніми кузовними елементами в стилі кросоверів Velar і Evoque. Також у позашляховика скоротили кількість швів та стиків, зменшили зазори між кузовними панелями, а перепад рельєфу між склом та їх рамками звели до мінімуму, щоб виконати єдину візуальну площину.

Зі зміною поколінь Range Rover перевели на нову архітектуру MLA-Flex, оснастили новими силовими агрегатами, а також доповнили цілим списком унікальних опцій, наприклад, активним охолодженням гальм. Платформа розрахована не тільки на версії з ДВЗ, з яких розпочались продажі, проте й на гібридні модифікації (plug-in гібриди) й навіть електромобілі. Підвіска пневматична, має систему активної стабілізації Dynamic Response Pro. Задні колеса – підкермовувальні, що забезпечує мінімальний радіус розвороту 11 метрів.

Всередині машини не тільки натуральні дерево та шкіра, але й ширший вибір обробки, включаючи інноваційну тканину Ultrafabric та матеріал Kvadrat. За екологічною модою, при виробництві цієї тканини виділяється на 75% менше вуглекислого газу. За звуковий комфорт в автомобілях відповідає система активного шумопоглинання.

Range Rover нової генерації отримав передову мультимедіа Pivi Pro з найбільшим за всю історію Land Rover сенсорним 13,1-дюймовим екраном, який ніби ширяє в повітрі над центральною консоллю. Медіасистема має тактильний зворотний зв’язок, тобто, дає можливість відчути пальцями підтвердження натискання віртуальних клавіш і менше відволікатися від їзди.

Панель приладів – Interactive Driver Display, цифрова на 13,7 дюймів із різними версіями конфігурацій дисплея. Доступний і проекційний екран, і бездротова зарядка для Qi смартфонів, а для пасажирів другого ряду пропонується нова розважальна система з 11,4-дюймовими сенсорними дисплеями, встановленими на спинках передніх сидінь.

На вибір у новинки є 5-місний та 4-місний варіанти компонування салону, причому відстань між рядами крісел збільшена на 20 мм. Роздільні задні сидіння в стандартній версії мають регулювання кута нахилу спинки в діапазоні 16 градусів, але є й дорожчі крісла з електроприводом, які дають можливість прийняти напівлежаче положення. А ще новий Range Rover вперше обзавівся семимісним варіантом, але тільки для Range Rover з подовженою базою.

Лінійка двигунів Range Rover – це бензинові й дизельні варіанти, а також плагін-гібридні та м’які гібридні версії. На вершині лінійки новий бензиновий V8 бітурбований двигун P530 – з ним Range Rover став ще швидшим, прискорюючись до першої «сотні» за 4,6 сек. (це майже на секунду швидше, ніж минуле покоління з V8). Однак за інформацією «Автоцентру», флагманом продажу на українському ринку сьогодні є версія з 3-літровим турбодизельним двигуном потужністю 350 к.с., для будь-якого з двигунів коробка передач тільки одна — це 8-ступеневий «автомат» ZF.

Джерело Автоцентр

Не пропустіть