Бренд Genesis представив G90 нового покоління

Прем’єр-бренд Genesis, що входить до складу Hyundai Motor, провів презентацію представницького седана G90 другого покоління. Перші знімки компанія опублікувала наприкінці листопада, але тоді вона не розкрила подробиць та навіть не показала інтер’єр. Тепер цю прогалину заповнено.

Зовнішній вигляд нового G90 виконано у фірмовому стилі Athletic Elegance. Багато рішень перейшли від концепт-кара Genesis Concept X не тільки в інтер’єрі, але і в салоні. Окрім іншого це стосується колірного поєднання (коричневий та чорний) та обшитого шкірою центрального тунелю.

Седан має двоспицеве кермо та два 12,3-дюймові дисплеї: один для цифрової панелі приладів, другий для медіасистеми: вбудованої Bang & Olufsen з 23 динаміками та висувними твітерами. Передбачено два панорамні люки з індивідуальним керуванням.

G90 став першою моделлю Genesis із ароматичною системою. В автомобілі одночасно можуть бути два картриджі, а тип і інтенсивність запаху можна контролювати за допомогою інформаційно-розважальної системи. Доступні аромати «Пробудження водія», «На свіжому повітрі» та «Моє улюблене місце».

Передні крісла отримали десять повітряних осередків у спинці та ще дві у подушці: їх можна надувати або здувати для створення бажаного рельєфу. І спереду, і ззаду доступна функція масажу, підігріву та вентиляції. Для пасажирів другого ряду передбачено 8-дюймовий сенсорний екран у підлокітнику. Він дозволяє регулювати сидіння, клімат-контроль, положення штор та освітлення.

Серед актуальних технічних рішень відзначено систему розпізнавання водія по відбитку пальця: машина сама підганяє положення крісла, керма, педалей та дзеркал під задані параметри. За акустичний комфорт відповідає активне шумозаглушення.

Поки що опубліковані характеристики Genesis G90 тільки для внутрішнього корейського ринку: там автомобіль буде продаватися з 3,5-літровим V6 з подвійним турбонаддувом (380 к.с. та 530 Нм). Машина оснащена 8-ступеневим «автоматом» та повним приводом. У базову комплектацію увійшла пневмопідвіска з трьома налаштуваннями, включаючи високий режим, що піднімає седан на 25 мм. Застосовується повнокероване шасі: задні колеса повертаються на чотири градуси в протифазі переднім при невеликих швидкостях і на два градуси в тому ж напрямку під час руху по шосе.

Автомобіль вийде на ринок у 2022 році. Ціни поки що не повідомляються.

Джерело Тарантас

Не пропустіть