Suzuki випустила новий компактний кросовер (Фото)

Fronx позиціонується як стильна і дорожча інтерпретація Baleno, майже преміум – чого ж там. Щоправда, про який преміум може йтися при довжині 3995 мм, не зовсім зрозуміло. Але цілком зрозуміло, чому “Сузукі” зробила такого “коротуна”: на машини довжиною до чотирьох метрів в Індії знижена податкова ставка.

Турбота про гаманці клієнтів є похвальною, але з позиціонуванням має мало спільних точок дотику. Ширина авто – 1765 мм (+ 20 мм), висота – 1550 мм (+ 50 мм). Іншими словами, Fronx – той же “Балено”, але в іншій обгортці і, здавалося б, з більш просунутим інтер’єром та списком опцій.

Але ні, і салон Fronx максимально уніфікували з Baleno, давши клієнту можливість лише вибирати між іншими варіантами оздоблення.

Двигун Suzuki Fronx теж отримав від донорського хэчтбека: 90-сильний 1.2 Dualjet, що агрегатується або п’ятиступінчастою “механікою” або простим “роботом” AGS з одним зчепленням на її базі. І ось ми підійшли до кульмінації, однієї з головних “фішок” “Фронксу” 100-сильному 1.0 Boosterjet зі стартер-генератором, який ставився на “заряджений” Baleno RS, він працює з МКП та 6-діапазонним “автоматом”.

Продаж Suzuki Fronx планує розпочати у квітні.


Не пропустіть