Alpina представила 625-сильну версію BMW 5-Series (Фото)

Сьогодні відбувся офіційний дебют моделі B5 GT сьомого покоління. Автомобіль, як і раніше, зроблений на основі седана та універсала BMW 5-Series і випускатиметься лімітованим тиражем всього 250 екземплярів. Під капотом новинки розташувався добре знайомий 4,4-літровий V8 із подвійним турбонаддувом, потужність якого збільшена до 625 к.с. і 850 Нм максимального моменту, що крутить. У цей же час, звичайний Alpina B5 має потужність 613 к.с. і 800 Нм максимального моменту, що крутить.

Як пише видання CSN-TV, додаткову потужність із силової установки вдалося витягти завдяки установці нових продуктивних повітрозабірників з оптимізацією повітряного потоку та нового повітряного фільтра нульового опору. Також були внесені зміни в тиск наддуву та програмне забезпечення двигуна. Система управління запуском та 8-ступінчаста автоматична трансмісія ZF також були оновлені.

За даними фахівців компанії, на розгін до 100 км/год. Alpina B5 GT витрачає менше 3,4 секунди, а розгін з місця до 200 км/год займає у авто 11,3 секунди. Максимальна швидкість обмежена відміткою 330 км/год.

Також на машину встановили спортивну вихлопну систему з нещодавно розробленим «сайленсером» (резонатором), покритим нітридом титану, спареними патрубками вихлопної системи в чорному кольорі, 20-дюймовими кованими колесами, пофарбованими в Marron Volciano з літерами B5 GT. Окремо варто відзначити високопродуктивну гальмівну систему від Brembo з 395-міліметровими по діагоналі гальмівними дисками спереду та 398-міліметровими ззаду.

Автомобіль вже доступний для покупки у Німеччині. Ціна, щоправда, не всім по кишені – від 145 500 євро. Універсал обійдеться дорожче – від 148 500 євро.

Раніше компанія Alpina анонсувала вихід дизельної версії седана Alpina D4S Gran Coupe. Новинка обзавелася переглянутим переднім спліттером, спортивною вихлопною системою, іншим заднім дифузором та 20-дюймовими колісними дисками з фірмовим дизайном Alpina.

Однак найголовніше у цьому автомобілі знаходиться під капотом. Тут розташувався 3-літровий дизельний турбомотор, віддачу якого фахівці Alpina довели до 350 к.с. і 730 Нм крутного моменту. Двигун працює в парі із системою повного приводу BMW xDrive та 8-ступінчастим «автоматом» від ZF.


Не пропустіть