Peugeot представила оновлений кросовер Peugeot 2008 (Фото)

Популярний компактний кросовер Peugeot 2008 дочекався фейсліфтінгу. Французький виробник вирішив дещо оновити модель у середині її життєвого циклу.

Помітних змін у оновленого Peugeot 2008 не так багато. Він отримав незвичайні, схожі на пазурі фари, переглянуті задні ліхтарі, нові колісні диски розміром від 16 до 18 дюймів (схожі на пропоновані для Peugeot 408) і чорні корпуси бічних дзеркал.

У салоні оновленого Peugeot 2008 встановили 10-дюймовий центральний монітор медіасистеми. Базова версія отримала традиційну аналогову панель приладів, тоді як в комплектаціях Allure або GT замість неї встановлена 10-дюймова цифрова. Версії з МКПП, окрім іншого, отримали оновлений важіль перемикання передач. В обробці використовуються нові тканини та оббивка з алькантари.

Найбільші зміни з погляду техніки відбулися з електричною версією кросовера. Peugeot E-2008 отримав новий електромотор, яким вже оснащуються E-208 і E-308. В результаті максимальна потужність силової установки зросла на 15% із 100 кВт (136 к.с.) до 115 кВт (156 к.с.). Ємність акумулятора теж зросла з 50 кВт*год до 54 кВт*год, завдяки чому запас ходу зріс з колишніх 345 км до 406 км за циклом WLTP.

На початку 2024 року Peugeot 2008 отримає нову гібридну силову установку 48V Hybrid, що складається зі 136-сильного бензинового двигуна PureTech нового покоління та шестиступінчастої електрифікованої трансмісії з подвійним зчепленням та електромотором.

Крім того, у моторній гамі Peugeot 2008 залишаться і класичні ДВЗ. Йдеться про трициліндровий бензиновий двигун PureTech 100 об’ємом 1,2 літра та потужністю 100 к.с. у поєднанні з шестиступінчастою МКПП, трициліндровий 1,2-літровий двигун PureTech 13 на 130 «коней», який поєднується з восьмидіапазонним «автоматом» EAT8 або шестиступінчастою «механікою», а також 1,5-літровий 130-сильний дизельний мотор Blue 130 у поєднанні з восьмишвидкісною автоматичною коробкою передач EAT8.

Кросовер надійде у продаж уже влітку.


Не пропустіть