Toyota думає про відродження спорткара Celica з електромотором

Електрична Toyota Celica нового покоління може продаватися разом із повністю відродженою електричною моделлю MR2.

Toyota Celica може знову випускатися як електрокар на базі тієї ж інноваційної архітектури, яку Lexus презентував із концепт-каром LF-ZC на виставці Japan Mobility Show у Токіо.

Це не вперше, коли йдуть розмови про потенційну Celica нового покоління. Минулого місяця голова правління Акіо Тойода підтвердив, що подав заявку на повернення автомобіля до епохи електромобілів, але зазначив, що керівники Toyota не зацікавляться такою моделлю. Якщо нова Celica побачить світ, вона може послужити непрямою заміною GT 86 з переднім розташуванням двигуна і продаватися як альтернатива FT-Se, потенційному спортивному автомобілю із середнім розташуванням двигуна.

Платформа, яка використовувалася в концептуальній моделі LF-ZC від Lexus, є надзвичайно гнучкою і також застосовувалася в невеликих концептах Toyota FT-Se і FT-3e.

У такій платформі при побудові використовується гігакастинг, що дозволяє знизити кількість потрібних в конструкції елементів. Модулі у передній та задній частинах кузова можна збільшувати або зменшувати, що залежить від габаритів моделі, а в центральній частині розташована батарея.

Нова покращена акумуляторна батарея японського бренду може стати важливою комплектуючою у відродженні моделі Celica. Цей пакет буде вироблятися у двох варіантах розмірів, один з яких отримає 100 мм висоти і монтуватиметься на підлогу. Це дозволить випускати електрифіковані спортмоделі з невеликим кліренсом. Про це Autocar розповів глава відділу досліджень і розробок Toyota Хірокі Накадзіма.