Nissan зненацька представив пікап Frontier Pro Plug-In Hybrid

У Шанхайському автосалоні компанія Nissan представила новий пікап, який не є просто ще однією версією популярного Frontier. Цей автомобіль, названий Frontier Pro, оснащений гібридним силовим агрегатом, що підтримує зарядку від мережі, і не має нічого спільного з американським Nissan Frontier або майбутнім Navara на базі Mitsubishi. Хоча цей пікап дебютував у Китаї, планується, що він також з’явиться на інших ринках світу.
Незважаючи на те, що ймовірність того, що цей китайський пікап потрапить на ринок США, мінімальна, генеральний директор Nissan підтвердив, що гібридна версія Frontier для Північної Америки вже розробляється.
Чи буде вона пов’язана з цією моделлю, виготовленою в Китаї, чи це буде абсолютно новий автомобіль, поки що не відомо, але шанувальники марки повинні почекати, щоб побачити, як розгорнеться ця історія.

Розроблений у Китаї спільно з Dongfeng, Frontier Pro став першим електрифікованим пікапом компанії, виготовленим через спільне підприємство Zhengzhou Nissan. Цей пікап, хоча і має спільну платформу з Dongfeng Z9, представленим раніше цього року, отримав кілька характерних елементів дизайну від Nissan.
Що відомо про дизайн нового Frontier Pro
Дизайн передньої частини Frontier Pro вирізняється завдяки унікальним фарам, підсвіченій емблемі Nissan і міцному бамперу, що підкреслює серйозний характер автомобіля. Три горизонтальні світлодіоди, розташовані над емблемою, нагадують про Nissan D21 Hardbody 80-х років, надаючи дизайну пікапа ретро-акценти. Профіль машини майже ідентичний Dongfeng Z9, але Frontier Pro отримав нові 18-дюймові колеса та товщий бічний захист, що додає йому більш міцного вигляду. Задні ліхтарі також отримали нову графіку, а додаткові світлодіоди на задніх дверях завершують стильний образ.

За габаритами Frontier Pro PHEV більший за американський D41 Frontier:
- Довжина – 5 520 мм;
- Ширина – 1 960 мм;
- Висота – 1 950 мм;
- Колісна база – 3 300 мм;
- Споряджена маса – від 2 500 до 2 540 кг;
- Колеса – 18 дюймові, з шинами 265/65.
Інтер’єр Frontier Pro також має схожість з Dongfeng Z9, з приладовою панеллю, яка поєднує 14,6-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи і 10-дюймову цифрову панель приладів за двоспицевим кермом. Опціонально передні сидіння можуть бути оснащені функціями підігріву, вентиляції та масажу, а також є електронна складна кришка для вантажного відсіку.

Що стосується технічних характеристик, то під капотом Frontier Pro знаходиться 1,5-літровий чотирициліндровий турбодвигун, що працює в парі з електродвигуном. Загальна потужність гібридної установки становить понад 402 к.с. та 800 Нм крутного моменту. Пікап має інтелектуальну систему повного приводу та електромеханічне блокування заднього диференціала. Окрім того, водій може вибирати один з чотирьох режимів руху: гібридний, чисто електричний, продуктивний або сніговий. У повністю електричному режимі Frontier Pro здатен проїхати до 135 км (84 милі), згідно з циклом випробувань CLTC. Крім того, система заряджання V2L дозволяє пікапу живити побутові пристрої, такі як телефони чи ноутбуки, з потужністю до 6 кВт.