Audi Q5: прем’єра нового розкішного кросовера

Новий Audi Q5 – це 4,66 метра в довжину, 1,89 метра завширшки і 1,66 метра у висоту. Таким чином, зі зміною поколінь кросовер практично зберіг колишні габарити, але при тому став легшим на 90 кг, завдяки застосуванню високоміцних сталей і алюмінію (з «крилатого металу» зроблені, в тому числі, кришки капота і багажника), пише auto.mail.ru.

Як запевняє виробник, новий Q5 є найбільш тихим кросовером серед однокласників. Крім того, новачок одним з небагатьох обзавівся так званим «амбієнтною підсвіткою», коли інтер’єр може підсвічуватися одним з 30 кольорів.
Не можна не відзначити величезний список опцій. Для замовлення доступні 12,3-дюймовий віртуальний щиток приладів, просунута мультимедійна системи, масажні крісла, трьохзонний клімат-контроль, а також зсувний задній диван, оснащений регулюванням нахилу спинки. А головною родзинкою стануть світлодіодні матричні фари, які вміють підсвічувати і затінювати окремі сектори проїжджої частини, щоб максимально ефективно висвітлювати дорогу, але не сліпити інших водіїв.

Зрозуміло, не обійшлося без адаптивного круїз-контролю, системи допомоги при русі заднім ходом, а також функції стеження за рядністю руху, розпізнавання дорожніх знаків і екстреного гальмування.

На старті новий Q5 буде мати п’ять двигунів. Флагманський мотор – 286-сильний трилітровий турбодизель. Решта силові агрегати – дволітрові: це дизелі потужністю 150, 163 і 190 к.с. і бензинова 252-сильна «четвірка». З найпотужнішим дизелем буде працювати 8-ступінчастий автомат, а для інших моторів доступні 6-ступінчаста механіка і 7-ступінчастий преселектив.

Привід – передній для базової версії, і повний для інших. І в цьому повідомленні криється одне з найголовніших змін! Адже трансмісія колишнього Q5 була побудована «навколо» електромеханічного диференціала Torsen, а тепер машина отримала систему повного приводу quattro ultra на основі електроннокерованої муфти, яка на вимогу підключає задні колеса. Втім, «Торсен» збережеться на «гарячій» дизельній версії.

Платформа грунтовно модернізована. Як запевняють німці, підвіски (спереду – на подвійних поперечних важелях, ззаду – багатоважільна) були спроектовані заново, до того ж за доплату доступні модні нині пневмостійки замість штатних пружин. Пневмопідвіска навчена не тільки високо (на 60 мм) задирати кузов на бездоріжжі, але і опускати задню частину кузова, коли відкривається багажник.

Новий Audi Q5 буде випускатися на недавно побудованому заводі … в Мексиці. Німецькі дилери отримають перші машини через кілька місяців, на початку 2017 року, до того ж відома навіть ціна: за 163-сильну дизельну версію попросять 45 100 євро, тоді як машина першого покоління, оснащена аналогічним силовим агрегатом, коштує 42 700 євро.

2fb9e01cce03f2ed6de4d59449067ed5_orig

6ef4026089ca35ad539493de841194fd_orig

42668983ad965d58537880e1d0f4ffa4_orig