Японська Mazda презентує на 88-му Міжнародному Женевському автосалоні Mazda 6 в кузові універсал і новий революційний бензиновий мотор SKYACTIV-X.
«Сарай» Mazda 6, судячи з фотографій, зовні зміниться настільки ж мало, як і представлений на виставці в Лос-Анджелесі оновлений седан. Невеликі зміни відбулися лише в оформленні передка – бампері, оптиці та радіаторній решітці.
Внутрішній простір перероблено ґрунтовніше. У салоні з’явилася повністю нова передня панель і мультимедійна система з великим екраном. У топових виконаннях модель оформляється ексклюзивними матеріалами, наприклад, деревиною японського білого горіха. Виробник попрацював з аеродинамікою моделі й одночасно покращив шумоізоляцію салону. Mazda6 отримала розширений набір технологій безпеки i-ACTIVSENSE, активний круїз-контроль і 360°-градусну камеру кругового огляду View Monitor.
Також виробник анонсував презентацію інноваційного бензинового мотора SKYACTIV-X із запалюванням від стиснення у складі концепту компактного хетчбека Mazda KAI. Метод займання паливо-повітряної суміші Spark Controlled Compression Ignition (SPCCI – контрольованої за допомогою свічки запалювання від стиснення) дозволяє домогтися високих динамічних показників і паливної економності. Двигуни нового сімейства будуть споживати на 30% менше палива, ніж SKYACTIV першого покоління. При цьому бензинові двигуни Mazda не позбудуться свічок запалювання повністю. Ці деталі будуть працювати на низьких оборотах двигуна, а на високих пальне зможе займатися самостійно. Ступінь стиснення може зрости до 18,0:1, що дозволить знизити споживання палива в перспективному 2,0-літровому моторі до 3,5 л/100 км, а викиди CO2 – до 95 г/км.