Автокран КС-65719 вантажопідйомністю 40 тонн щойно з’явився в лінійці аналогічної спецтехніки КрАЗ. Найпотужніший, до того ж на базі нової перспективної моделі автомобілів КрАЗ з компонуванням «кабіна над двигуном». До цього «АвтоКрАЗ» такого спецвиробу не мав.
Спецобладнання встановлено на шасі бортового автомобіля КрАЗ-6511В4 колісної формули 6х4. Силова установка включає 375-сильний двигун Євро 5, агрегатований з механічною КПП і однодисковим зчепленням натискного типу. Є передпусковий підігрівач двигуна.
Тип приводу гальмівної системи – пневматичний від компресора двигуна, є ABS. Кабіна – безкапотна, денна низька, з високим рівнем комфорту. У ній – функціональна панель приладів, рульовий механізм – інтегрального типу, центральний замок, електричні склопідйомники.
Двосхила ошиновка, бортовий комп’ютер з комбінацією приладів, передній і задній захист радіатора, дзеркало заднього виду з підігрівом і електрорегулюванням, захисні решітки фар, задній пристрій для буксирування – зокрема в комплектації автомобіля. Згідно ТЗ замовника, серед додаткових опцій – цифровий тахограф, дві противідкатні упори, противага 4 т.
Кранова спецнадстройка ТК «Автокрани України» включає чотирьохсекційну стрілу завдовжки 34 метри вантажопідйомністю 40 тонн з кутом повороту 360°. Система управління крановими операціями – стандартна, з приладами безпеки. В кабіні кранівника встановлені дизельний обігрівач і радіомагнітола.
25-ти і 32-тонні автокрани, які «КрАЗ» поставив протягом двох останніх років партнерам нафтогазового і гірничодобувного комплексів України, базувалися на шасі КрАЗ-6322 (6х6) і КрАЗ-65053 (6х4). А 40-тонний автокран традиційний замовник захотів на безкапотних шасі КрАЗ, які підприємство і виготовило.