Автострахування та фінансові аспекти послуги

Просування послуг страхування та фінансових аспектів, пов’язаних з придбанням та експлуатацією авто, вимагає значних зусиль, оскільки потенційні клієнти часто навіть не замислюються про придбання послуги або просто не знають про неї. Особливо актуальним є email маркетинг – одна з популярних та ефективних стратегій комунікації з клієнтами та представниками цільової аудиторії.

Особливість маркетингової стратегії

Головна мета маркетингових заходів полягає в тому, щоб донести до цільової аудиторії переваги страхової компанії та створити надійний бренд. Як і реклама автотоварів, просування сайту страхової компанії ведеться завдяки SEO (через пошукові системи), а також методом розміщення контекстної реклами. Важливим аспектом є управління репутацією компанії, створення іміджу надійного страхувальника. Для цього добре підходять соціальні мережі, форуми та інші інтернет-майданчики, де ведеться живе спілкування користувачів.

Важливо пам’ятати: плануючи страхування авто, люди прагнуть дізнатися про якість послуг, тому компетентний маркетолог спрямує роботу:

  • на спілкування з потенційними клієнтами;
  • через відповіді на запитання;
  • через опрацювання негативних відгуків.

Маркетинг страхування передбачає такі моменти:

  • ретельне дослідження відгуків в мережі, які залишають клієнти;
  • вивчення рекламних кроків конкурентів;
  • ведення акаунтів в соціальних мережах;
  • роботу над створенням позитивного іміджу компанії в соціальних мережах.

Дуже важливим моментом є ведення сайту компанії з оптимізованим, актуальним контентом. Експерти рекомендують висвітлювати:

  • різні нюанси та можливість різних видів автострахування;
  • порівняння вигідності придбання машини у лізинг та в кредит;
  • цікаві можливості заощаджувати на деяких сторонах експлуатації машини, що не шкодить комфорту та безпеці.

Особливості SMM-просування

Ведення сторінок у соціальних мережах дозволяє привернути увагу потенційних споживачів. Майстерно написані пости сприяють підвищенню пізнаваності компанії. Проте, варто усвідомлювати, що реалізація стратегій просування вимагає чимало знань, досвіду, сил та часу. Отже, краще доручити це професіоналам – кваліфікованим спеціалістам компанії «UAATEAM», які мають досвід у цій сфері та докладуть необхідних зусиль для вашого успіху.