Нова Мазда 6: огляд седана 2016-го року
Після того, як в компанії Mazda було вибрано нове спортивне напрямок побудови машин, все що сходять з конвеєра моделі стали негайно набувати популярності. Про це свідчать рейтинги продажів автомобілів, дані яких продовжують неухильно підніматися.
Існує думка, що компанія «підкуповує» користувачів не тільки якістю і цікавим дизайном автомобілів, але і багатством і різноманітністю доступних комплектацій. Почасти, це, правда, але хто заважає конкурентам піти цим прикладом, тим більше, що подібна практика себе повністю виправдовує. Машина поставлялася в кузовних конструкціях хетчбек, седан і універсал. Тому і попит постійно тримався на високому рівні.
На вітчизняному вторинному ринку практично всі автомобілі Mazda 6 були придбані у офіційних дилерів – http://mazda-vidi.com.ua/ru/models/new-mazda-6/overview, можна також зустріти екземпляри, завезені з європейських країн. У лінійці моторів були запропоновані 3 бензинові агрегати, 120, 147, і 166 сил потужності. Були і турбодизельні версії (2,0) 120 і 136 сил потужності, до нас вони офіційно не поставлялися. У «топової» версії встановлювався V6, бензин, 222 сили. У всіх комплектаціях спочатку функціонували механічні КПП (6), пізніше автомобілі стали додатково комплектуватися АКПП (5).
Салон моделі не поступається ні в ергономіці, ні в динамічності екстер’єру кузова. Всі матеріали обробки, включаючи пластик, високої якості. Вільного простору цілком вистачить навіть досить високим пасажирам. Сидіння зручні, правда, були скарги на некоректність роботи системи підігріву.
В «базі» в автомобілі запропоновані: airbag (6 подушок), ABS, CD-плеєр, система кондиціонування, електропакет. Комплекти з двигуном 2,3, додатково наявні іммобілайзер, ксенон, колісне лиття (17 дюймів).
Головна перевага моделі Mazda 6, втім, як і багатьох автомобілів випущених в Японії – висока надійність. Але при придбанні автомобіля з пробігом, необхідно проявити увагу, щоб не купувати «кота в мішку». Не завадить і загальна діагностика машин.
Силові агрегати функціонують без нарікань, привід ГРМ пасової, але надійний. У найбільш сильних агрегатах заставлений механізм розподілу фаз, в зв’язку з цим може спостерігатися підвищене споживання масла, особливо якщо водій схильний до агресивної драйву. У механічних КПП можуть зажадати заміни синхронізатори (3, 4 передача). Іноді помічається прискорена вироблення сайлентблоков важелів, через що автомобіль починає втрачати курсову стійкість.
В іншому, машина перевірена, стабільна, в міру комфортна і ненудна. Автомобілісти, які мають досвід експлуатації цієї моделі, рекомендують вибрати для її постійного обслуговування фірмовий сервіс. Подібні послуги обійдуться трохи дорожче, зате ніколи не виникне проблем з запасними оригінальними деталями, до того ж, на всі проведені роботи ці організації надають гарантію.