Українці повинні мати доступні автомобілі

Сотні тисяч автомобілів з європейською реєстрацією в’їжджають на територію нашої держави. Українці, які їх купують, вимушені оформлювати автомобілі на іноземців або на іноземні фірми і не бути їхніми власниками. Це відбувається через те, що в державі не існує цивілізованого законодавства щодо вживаних автомобілів, яке працює у ЄС, пише Микола Череднік на 20minut.ua.

Бюджет держави не отримує жодної копійки за такі автомобілі. При ДТП дуже важко встановити, хто є власником такого авто.

Якщо ми справді прямуємо до ЄС та європейських стандартів, люди повинні мати право придбати вживаний автомобіль за кордоном, та за помірну ціну розмитнити його і на законних підставах користуватися ним. Наразі влада змушує сотні тисяч українських автомобілістів порушувати законодавство.

Мільйони громадян не мають фінансової можливості придбати нове авто. В Україні, де найменший рівень доходів громадян, найвищі ціни у Європі на автомобілі.

За 2-3 тис доларів у Польщі або Литві можна придбати хороше авто 2000-х років. Вартість розмитнення та усіх платежів буде становити 1 тис доларів, тоді українці будуть їх розмитнювати та ставити на облік. Не потрібно вигадувати чогось нового та складного, просто зробити як у Європі.

У сусідній Польщі поляк може придбати авто на українській реєстрації і без проблем розмитнити його. Вартість розмитнення у Польщі «Lanos» становить не більше 500 євро.

Звісно, ніхто цього не робить, адже «Lanos», який коштує в Україні 4-5 тис доларів, у Польщі коштує близько 500-600 доларів.

Українець, який придбає у Польщі «Lanos» за 500 доларів, для розмитнення має заплатити близько 4 тис доларів.

Українці повинні мати доступні автомобілі. Ми не маємо переплачувати незрозуміло за що. Акцизи та високі митні ставки існують не в інтересах українців. Вони існують в інтересах лише декількох людей, які зацікавлені в тому, щоб ми купували їхні дорогі автомобілі.

Чим більше заборонних «механізмів», які обмежують вільний ринок, тим гірше для пересічного громадянина.

Державний бюджет від запровадження цивілізованого ринку додатково отримає десятки млрд грн податків.

Має існувати спрощена процедура ввезення та реєстрації вживаних іномарок. Влада повинна припинити захищати інтереси автовиробників та автодилерів і знущатися із суспільства.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • Мыкола Ларка

    “Мільйони громадян не мають фінансової можливості придбати нове авто. В Україні, де найменший рівень доходів громадян, найвищі ціни у Європі на автомобілі.” “Влада повинна припинити захищати інтереси автовиробників та автодилерів і знущатися із суспільства.” Ці дві цитати необхідно довести до відома “нашого” уряду і “наших” депутатів (якщо вони дійсно наші) , щоб вони зрозуміли, що не даючи змоги простим людям стати власниками автомобілів, що були у вжитку, вони не тільки порушують законні права своїх громадян, а і наносять значну шкоду державному бюджету. Таке враження, що вони або зовсім ніде не вчилися, або купили свої дипломи і мабуть за вкрадені гроші…

  • Володимир Шахрайчук

    Хороша альтернатива для автомобілів – це гарно розвинена мережа суспільного транспорту. При цьому, якщо збільшиться доля користувачів суспільного траспорту, то зменьшиться навантаження на дороги, зменшиться кількість ДТП з учасниками легкового трансорту, зменшаться викиди вихлопних газів у повітря, люди не будуть витрачати час на пошук місця для парковки. Здавалось би, у маршруток і тролейбусів самі переваги, як для міста.
    Та Микола Череднік виступає за знищення мережі громадського трансорту, шляхом доведення його до зубожіння пільговиками. Він тут пише гарні статті про зменшення вартості розмитнення авто, а в інших джерелах пропагує безкоштовне отримання послуг.
    От якби міська влада зробила квоту на перевезення пільговиків (наприклад, кожному пільговику надається 2 поїздки в день, кошти за які відшкодовує перевізнику міська влада), тоді була б інша справа. Не довелося б піднімати плату за перевезення маршрутками, не довелося б наблюдати товпи катающихся від нудьги пенсіонерів. А так Микола Череднік за чужий кошт хоче бути привабливим для електорату.