Toyota презентувала рестомоди AE86 популярної колись серії (Фото)

Компанія Toyota представила на Токійському автосалоні (Tokyo Auto Salon, TAS) концепти рестомодів електричного та гібридного автомобілів на основі популярної у 80-ті роки моделі AE86 серії Toyota Corolla Levin/Toyota Sprinter Trueno.

За словами Toyota, ідея проекту полягає в тому, щоб підвищити перспективи вуглецевої нейтральності для захисту улюблених автомобілів. При виготовленні рестомодів (що раніше випускався автомобіль з новим обладнанням) компанія співпрацювала з постачальниками післяпродажного обслуговування, а також використовувала перероблені матеріали.

Перший з двох концептів, які представив президент Toyota Акіо Тойода (Akio Toyoda), – електричний AE86 BEV з кузовом Toyota Corolla Levin і фіксованими фарами отримав електродвигун, який використовується в новому гібридному пікапа Toyota Tundra, швидше за все, з більшою потужністю в порівнянні з оригіналом, що володіє 48 к.с. (36 кВт).

В концепті використовується такий же акумулятор, як у гібриді Prius, що підключається. Він встановлений у задній частині кузова. Також були використані компоненти від інших серійних моделей Toyota і Lexus. Примітно, що Toyota зберегла механічну коробку передач AE86 — практика, звичайна для менш потужних рестомодів електромобілів.

Toyota заявляє, що баланс ваги автомобіля максимально наближений до оригіналу. Компанія стверджує, що у поєднанні з “надійними характеристиками рушійної сили акумуляторного електромобіля” користувач отримує “автомобіль, який пропонує ще більше задоволення від водіння, ніж оригінал”.

У свою чергу, в гібридному концепті AE86 H2 використовується кузов Trueno з фарами, що забираються, і двоколірним біло-чорним забарвленням. Toyota встановила у його задній частині два резервуари для зберігання водню під високим тиском виробництва Mirai.

Також у ньому використовується оригінальний 1,6-літровий чотирициліндровий двигун, але з модифікованими паливними форсунками, паливними шлангами та свічками запалювання, щоб відповідати специфікаціям водневої системи. За словами Toyota, автомобіль розроблений таким чином, щоб у ньому відчувалися звук та вібрації двигуна внутрішнього згоряння.