Автомобільний ринок зіткнувся з «епохальною» проблемою
У 2018 році в Європі сповільнилися продажі нових автомобілів. Експерти прогнозують, що в 2019 році автомобільний європейський ринок якщо і збільшиться, то не більше ніж на 1-1,5%. Автовиробники змушені інвестувати величезні кошти в розробку нових технологій і електромобілів, і економити в інших областях.
Постачальників автокомпонентів також хвилює, що в 2019 році США можуть ввести додаткові тарифи на автомобілі з Європи; що Великобританія виходить з Євросоюзу без узгодження всіх спірних питань; що до сих пір відчуваються наслідки введеного 1 вересня 2018 року в Європі нового тесту по визначенню рівня викиду автомобілями шкідливих речовин.
В останні роки постачальники автокомпонентів продавали або виділяли в окремі компанії підрозділи, які вважалися менш важливими для їх середньострокових або довгострокових стратегічних планів. Це призвело до створення компаній Veoneer, Delphi Technologies і Adient. У 2019 ця тенденція продовжиться (Continental планує позбутися одного зі своїх підрозділів).
Крім того, в останні роки постачальники автокомпонентів часто вступали в альянс з автовиробниками, або один з одним. У 2019 ця тенденція збережеться.
Постачальники автокомпонентів, як і автовиробники, змушені інвестувати величезні гроші в нові технології. Так, наприклад, ZF намір вкласти 3 млрд. євро в розробку технологій, пов’язаних з електромобілями.