Кожен автомобіліст знає, що їзда на непрогрітій машині часто супроводжується не стільки холодним салоном і слабкою динамікою, скільки замерзлим лобовим склом. Видання MMR назвало чотири головних помилки водіїв при прогріванні автомобіля взимку.
Нам доводиться постійно кудись поспішати. Але є один момент, який ігнорувати ніяк не вдасться. Поки немає огляду через лобове скло, їхати не те що небезпечно, – неможливо. Найгірше, що можна зробити в такій ситуації – влаштувати лобового скла «температурний шок», поливши його зовні гарячою водою для більш швидкого відтавання. Як результат, виникнення тріщин на склі, що призведуть до його подальшої заміни.
По-друге, не варто поливати лобове скло незамерзаючою рідиною, така процедура теж не призведе до потрібного ефекту. Швидше, навпаки, додасть крижаних «візерунків» і сповільнить цей процес.
Також важливо пам’ятати, що перед пуском двигуна при замерзлому вітровому склі необхідно відключити двірники, які напевно примерзли. В іншому випадку є шанс «спалити» запобіжник.
Не рекомендується також використовувати двірники відразу після того, як на лобовому склі стали з’являтися перші невеликі відталі ділянки. За його словами, гумки склоочисників безсилі проти льоду, що залишився на склі, а значить, зайва поспіх в такому випадку лише прискорить їх знос.