MMR розповість, чому літня експлуатація для двигуна не менш небезпечна, ніж холодні запуски у сильний мороз. Є кілька проблем, які можуть спіткати силовий агрегат у спекотну пору року.
Перша проблема – це перегрівання. Можливі причини дві: погано працює система охолодження або силова установка виробляє більше тепла, ніж має.
Друга проблема – надмірна витрата оливи. Під час спеки агрегат може залишитися без змащувальної рідини. Причини – підвищений чад та відсутність контролю рівня. Як відомо, влітку моторна олива стає рідкішою через підвищену температуру агрегата в цілому.
Третя проблема – підвищене навантаження. Підвищена навантаження на двигун швидше його зношує, а в деяких випадках може викликати й поломку. Влітку чимало автолюбителів використовують свої машини в парі з причепами, на яких перевозять будматеріали, човни, квадроцикли, або навіть автобудинки. У такому випадку силовий установці доводиться «важко працювати».
Четверта проблема – потрапляння води. Влітку в багатьох регіонах можуть бути зливи, тому водіям машин доводиться стикатися з великими калюжами на дорогах, а особливо в тунелях, що підвищує ризик гідроудару.
П’ята проблема – велика кількість пилу. У літню пору водії часто виїжджають за межі міста і пересуваються ґрунтовими дорогами. Пилові хмари – це страшний ворог для силового агрегату. Дрібні леткі частинки засмоктуються системою впуску та осідають на повітряному фільтрі, засмічуючи його та знижуючи пропускну здатність.
Шоста проблема – автомобілі з турбомотором страждають більше за інших. Якщо у спеку такий двигун машини зупинити, то турбокомпресору це не сподобається. Після інтенсивної їзди потрібно дати агрегату попрацювати ще кілька хвилин, перш ніж глушити його.