На деяких старих автівках можна побачити досить дивні речі. Так, скажімо, у пластиковій кришці бензобака зроблено невеликий отвір.
Влітку випарам пального нікуди виходити, і вони починають поступово заповнювати паливний бак. Перший «дзвінок» – шиплячий звук при відкручуванні кришки. Значить клапан заклинив у закритому положенні. Але це ще не надто страшно.
Набагато гірше, якщо він відкрився та залип. В цьому випадку виходить, що велика кількість випарів надходить у впускний колектор, утворюючи там занадто багату суміш. В результаті при запуску двигуна доводиться дуже довго крутити стартер. Пізніше інтенсивність надходження випарів слабшає. Їм на зміну приходить чисте повітря: паливна суміш стає біднішою і у двигуна пропадає тяга.
Деякі автолюбителі вважають, що від клапана лише одні проблеми. Тому після його поломки просто демонтують деталь. Мовляв, відтепер точно ламатись нічого не буде. Однак у цьому випадку сам бак розпиратиме парами палива, адже їм просто нікуди виходити. Щоб запобігти здуттю, деякі майстри беруть тонке свердло і просвердлюють ним кришку бензобака.
Здавалося б, проблему вирішено. Справді, поведінка авто тепер не викликає нарікань, але в салоні може з’явитися запах бензину.