Нерідко з автівкою трапляються проблеми саме у дорозі. До СТО їхати далеко, та й спеціального інструменту із собою немає. Про те, як знайти вихід із складної ситуації та визначити несправність, читайте далі.
Типовий випадок із практики: у поїздці вентилятор охолодження двигуна перестав запускатися з якоїсь невідомої причини. Однак згодом «охолоджувач» раптом оживає. Неприємно, а ще це загрожує перегрівом силового агрегату. Треба вирішувати проблему, причому якнайшвидше.
Для цього відкриваємо капот і дивимося на блок реле та запобіжників. Спочатку треба перевірити працездатність вентилятора. Для цього не потрібно жодних спеціальних пристроїв на кшталт мультиметрів. Достатньо звичайної скріпки. Дивимося на зворотний бік кришки блоку запобіжників. Там є схема, за якою можна зрозуміти які реле відповідають за роботу вентилятора. Як правило, їх два – для першої та другої швидкостей.
Далі виймаємо одне з реле та замикаємо його контакти. Робиться це теж за допомогою звичайної скріпки. Але щоб у процесі не вдарило струмом, всю операцію проводимо у рукавичках. Якщо лопаті крутяться лише в одному випадку, отже, відповідно, одне з наших реле потрібно міняти.
Однак пам’ятайте – такі методи діагностики застосовують лише на старих автомобілях. Тож якщо у вас авто до 2017 року випуску — беріть лайфхак на замітку. А от якщо молодше, то такому авто допоможе лише спеціалізований сервіс із дорогим діагностичним обладнанням.