Як правильно «прикурити» автомобіль взимку

При «прикурюванні» автомобіля взимку потрібно спробувати максимально мінімізувати можливі втрати струму та знизити навантаження на акумулятори обох автомобілів.

Чим нижча температура повітря, тим менша ефективна ємність будь-якої акумуляторної батареї. Додаткові споживачі з’їдають дорогоцінну електроенергію. Негативно позначаються на можливостях запуску силового агрегату навіть такі дрібниці, як загусла олива у моторі чи трансмісії.

Якщо ви заводите машину на «механіці», обов’язково вичавіть педаль зчеплення в момент прокручування двигуна стартером. По можливості намагайтеся зігріти акумулятор. У деяких випадках це дозволяє обійтися без сторонньої допомоги та «прикурювання».

При неправильному «прикурюванні» автомобіля існує ризик пошкодження електроніки обох машин – як донора, так і «потерпілого» авто. На ці моменти варто звернути особливу увагу:

  • прикурювати машину рекомендується лише від автомобіля з потужнішим акумулятором. При цьому не важливо, яким паливом живляться мотори бензином або дизельним пальним;
  • напруга в бортовій мережі має бути однаковою. У мережі більшості автомобілів використовується напруга 12 вольт, але є гібридні машини з 24-вольтовою схемою. Обов’язково переконайтеся, що напруга ідентична;
  • намагайтеся уникати «прикурювання» від працюючого двигуна. Ця дія — крайній захід, який несе потенційну загрозу для електроніки обох машин. Коли обидва двигуни працюють одночасно, електронна начинка донора піддається перевантаженню;
  • обережно підключайте/вимикайте пускові проводи. Дотик «плюсовим» проводом кузова будь-якої з машин при одночасному з’єднанні «мінусових» клем призведе до короткого замикання;
  • не використовуйте в процесі прикурювання тонкі, ненадійні дроти.

Не пропустіть