Існує ціла низка типових помилок автомобілістів, які можуть негативно впливати на стан двигуна, а найчастіше й зовсім повільно «вбивати» його. Головні та найпоширеніші з них перерахував портал MMR.
Перше, що не варто робити з агрегатом – це «експериментувати» з контрафактною оливою та неспеціалізованими СТО, які не дають гарантії на роботи.
По-друге, для продовження ресурсу мотора потрібно змінювати повітряний фільтр удвічі частіше, ніж рекомендують — тоді гарантовано не досягається критичне заповнення, і частинки пилу не потраплятимуть усередину ДВЗ. Теж саме стосується заміни моторної оливи, яку також краще проводити частіше, ніж рекомендує виробник — особливо, якщо автомобіль використовується у поїздках на далекі відстані чи довго стоїть у заторах.
На дизельних моторах та силових агрегатах з безпосереднім упорскуванням палива при пробігу понад 100 тисяч км потрібно додатково перевіряти паливну систему.
По-третє, двигун «вбиває» недотримання базових рекомендацій виробника. Наприклад, пальне повинно бути з октановим числом не нижче рекомендованого, а прогрівання повинно проводитися при кожному запуску двигуна.