Портал MMR розповість про метод збільшення потужності двигуна шляхом зміни положення свічок запалювання. Ми надихнулися досвідом мотористів гоночних автомобілів, які під час обслуговування двигунів звертали увагу на кут установки свічок.
На перший погляд, становище свічки здається незначним, але з’ясувалося, що воно може впливати на продуктивність. Ідея полягала в тому, щоб при закручуванні свічки іскровий проміжок направити до дальньої стінки камери згоряння.
Досягти такого положення можна додаванням додаткових шайб. Це дозволяло змінювати кут провороту свічки на затиску, хоча при цьому свічка входила в камеру згоряння з меншою довжиною.
Подібні маніпуляції зі свічкою допомагають досягти оптимального напрямку іскри та збільшити швидкість згоряння паливоповітряної суміші. Іскра прямує прямо в повний об’єм камери згоряння, а не в найближчу стінку циліндра.
Були проведені експерименти з різними розташуваннями електродів у камері згоряння як довільними, так і оптимально підібраними. Результати дослідження показали, що зміна ККД двигуна призвела до збільшення потужності на 2%.