Як розгледіти замасковані дефекти автомобіля?

Придбання новенького автомобіля це хвилюючий момент. У даний період переважне число покупців переконані в тому, що нове ТЗ не володіє ні якими несправностями або необтяжене зовнішніми дефектами. Але, дефектами володіють і новенькі автомобілі, що, безсумнівно, засмучує і змушує до нових витрат. Дефект нового авто може бути результатом заводського браку. Вся справа через те, що далеко не кожен автосалон ретельно підходить до процедури відбору авто. А в деяких випадках автосалон прагне приховати дефект. Якщо дефект не виявлений відразу, до покупки, то довести те, що ви не причетні до нього буде дуже проблемним.

Не кожна покупка нового авто супроводжена з копіткою оглядом кузова і кожного вузла, механізму, все таки хочеться вірити в те, що новий автомобіль не принесе старих проблем. Іноді клином встає термостат, через що стає неможливим прогрів авто до необхідної температури, що призводить неминуче до швидкого виходу з ладу циліндрів. Зрозуміло, перше, що спадає на думку, це як розібратися в таких тонкощах, які помітити недосвідченому автолюбителю просто не реально. Саме для цього в автосалон рекомендується взяти друга, який розбирається в будові і роботі автомобіля, або ж скористатися послугами фахівців (зрозуміло не з того автосалону, в якому ви маєте намір купити авто).

Зустрічаються і приховані дефекти кузова авто, а точніше в його фарбуванні, найбільш часто це стосується бюджетних авто. Патьоки – найбільш частий неприємний нюанс. Але, новий автомобіль пофарбований так, що патьоки якщо і є, то розташовані не важко помітному ділянці – на прямому куті, вигинах. Як правило, патьоки утворюються внаслідок неякісного прокручування або через недотримання всіх аспектів цієї процедури. У процесі придбання ретельно вивчіть стан лакофарбового покриття на всіх, навіть незначних ділянках, інакше, з даним дефектом доведеться тільки змиритися.

Не виключена поява вм’ятин і подряпин в процесі переїзду з заводу. Для усунення цієї неприємності авто заново рихтують, шпаклюють і фарбують. Зрозуміло, такий відреставрований варіант нікому не потрібен, особливо за ціною новенького. Для виявлення таких дефектів можна скористатися «товщиноміром», він відмінно виявляє дефектні ділянки автомобіля.