Водіям розповіли, чому варто уникати викручування керма до упору

Гідропідсилювач керма став стандартом у багатьох сучасних автомобілях, допомагаючи водіям краще керувати транспортним засобом з меншими зусиллями під час поворотів. Проте деякі водії, можливо, не усвідомлюють, що їх неправильні дії можуть скоротити термін служби цього пристрою. Власник мережі автосервісів розповів, чому необхідно уникати повного вивертання керма до упору.

У системі кермового управління циркулює спеціальна рідина, яка забезпечує легке крутіння керма. При цьому рідина створює тиск на поршень, що розташований у силовому циліндрі, тим самим приводячи в рух рульову рейку та забезпечуючи поворот автомобіля.

Вивертання керма до упору та утримання його в цьому положенні призводить до збільшення тиску у системі, оскільки рідина тисне на поршень. Це може призвести до підвищеного навантаження на всі компоненти системи, що в свою чергу може спричинити розрив сполучних шлангів.

Експерт зауважує, що короткочасне вивертання керма до упору не призведе до серйозних проблем або пошкоджень. Проте тривале утримання керма в такому положенні негативно вплине на роботу системи. Якщо виникла ситуація, коли кермо вивернуто до упору, слід якомога швидше повернути його в іншу сторону, щоб знизити тиск у системі та уникнути можливих пошкоджень. Це дозволить уникнути розриву шлангів та збільшеного зношування насоса гідропідсилювача.

Джерело wheel-news.com