Наближається екватор зими, приходять потужні морози, а це значить, що водії починають задаватися наступним питанням: до яких температур потрібно прогрівати двигун автомобіля перед початком поїздки.
Про це повідомляє ukrautoprom.
Експерти зазначають, що навіть якщо почати рух одразу після запуску мотора, то серйозних проблем із силовим агрегатом не буде.
Уточняється, що мінімальний тепловий проміжок забезпечує нормальну роботу двигуна. Єдина проблема це товщина масляної плівки, яка утворюється на поверхні деталей, які труться.
Також повідомляється, що на холодному двигуні товщина масляної плівки мінімальна. Тому агрегат, який часто працює в такому режимі, зношується швидше. Саме тому потрібно дати мотору трохи попрацювати на холостих оборотах, і тільки потім їхати.
Як правильно визначити оптимальну температуру антифризу, масла та самого двигуна? Тут найкраще орієнтуватися за оборотами. Більшість сучасних машин укомплектовані режимом підігріву, що допомагає антифризу швидше прогрітися до робочих температур. Блок керування автоматично трохи збільшує оберти, а потім знижує, коли антифриз розігрівся.
Тому експерти радять орієнтуватись за даними тахометра. Коли обороти двигуна будуть менше тисячі, це означає, що антифриз прогрівся до +30 градусів за Цельсієм, густота масла відновилася, а товщина масляної плівки на деталях, що труться, нормалізувалася.